I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Leonard Cohen/Leaving The Table 21:42

 

僕はテーブルを離れている

僕はゲームの外にいる

君の額縁の中にいる

連中のことなんか知らない

僕が君をかつて愛していたとしたら

泣きたくなるくらいの恥だ

君を愛してたとしたら

君の名前を知っていたとしたら

 

弁護士は必要ない

僕は訴えたりしないから

降参する必要はない

僕は君を撃とうとはしないから

僕に恋人はいらない

飼いならされた獣は哀れだ

僕に恋人はいらない

炎を吹き飛ばしてしまえ

 

行方不明者はいない

報酬はない

少しずつ少しずつ

僕らはコードを切っていく

僕らは宝を使い果たす

この愛を与えることはできない

君も感じているだろう

帰ってきた恋人

 

理由はいらない

ぼくが何者になったとしても

許しを得てきたんだ

彼らは疲れてなにもできない

謝罪はいらない

責める相手なんていない

僕はテーブルを離れている

僕はゲームの外にいる

 

僕はテーブルを離れている

僕はゲームの外にいる

 

I'm leaving the table
I'm out of the game
I don't know the people
In your picture frame
If I ever loved you or no, no
It's a crying shame if I ever loved you
If I knew your name

You don't need a lawyer
I'm not making a claim
You don't need to surrender
I'm not taking aim
I don't need a lover, no, no
The wretched beast is tame
I don't need a lover
So blow out the flame

There's nobody missing
There is no reward
Little by little
We're cutting the cord
We're spending the treasure, oh, no, no
That love cannot afford
I know you can feel it
The sweetness restored

I don't need a reason
For what I became
I've got these excuses
They're tired and lame
I don't need a pardon, no, no, no, no, no
There's no one left to blame
I'm leaving the table
I'm out of the game

I'm leaving the table
I'm out of the game

| 歌詞対訳-L | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 21:42
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://tachesong.jugem.jp/trackback/99
<< NEW | TOP | OLD>>