I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Leonard Cohen/On The Level 07:46

 

わかっていた、間違っている

間違いなく間違っている

僕は家に戻るのに必死で

君は旅立とうとしてた

 

僕は言った、すぐに動かなきゃと

君は言った、時間はたっぷりあると

君は笑った、まるで僕の若い時みたいに

君の笑顔は僕の息を奪った

 

君の狂った香りがどこにいても

君の秘密がどこを見ても

僕の「失くした」が「見つかった」と言っていた

ぼくの「やめろ」が「やれ」と言っていた

 

平行線を保とう

僕は君から歩き去った

悪魔から踵を返したんだ

天使からも

 

僕の心はメダルをもらうべきだ

君から離れたことで

悪魔から踵を返したんだ

天使からも

 

今僕は神殿に暮らしている

君がするべきことを知ったところ

僕は年老いて

違った視点を身につけなくちゃいけなかった

 

僕は誘惑と戦ってるけど

僕は勝ちたくない

僕みたいな男は見たくないんだ

誘惑が負けるところを

 

君の狂った香りがどこにいても

君の秘密がどこを見ても

僕の「失くした」が「見つかった」と言っていた

ぼくの「やめろ」が「やれ」と言っていた

 

平行線を保とう

僕は君から歩き去った

悪魔から踵を返したんだ

天使からも

 

僕の心はメダルをもらうべきだ

君から離れたことで

悪魔から踵を返したんだ

天使からも

 

 

I knew that it was wrong
I didn't have a doubt
I was dying to get back home
And you were starting out

I said I'd best be moving on
You said, we have all day
You smiled at me like I was young
It took my breath away

Your crazy fragrance all around
Your secrets all in view
My lost, my lost was saying found
My don't was saying do

Let's keep it on the level
When I walked away from you
I turned my back on the devil
Turned my back on the angel too

They oughta give my heart a medal
For letting go of you
When I turned my back on the devil
Turned my back on the angel too

Now I'm living in this temple
Where they tell you what to do
I'm old and I've had to settle
On a different point of view

I was fighting with temptation
But I didn't want to win
A man like me don't like to see
Temptation caving in

Your crazy fragrance all around
Your secrets in my view
My lost, my lost was saying found
My don't was saying do

Let's keep it on the level
When I walked away from you
I turned my back on the devil
Turned my back on the angel too

They ought to give my heart a medal
For letting go of you
When I turned my back on the devil
Turned my back on the angel too

They ought to give my heart a medal
For letting go of you
When I turned my back on the devil
Turned my back on the angel too

 

| 歌詞対訳-L | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 07:46
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://tachesong.jugem.jp/trackback/98
<< NEW | TOP | OLD>>