I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Leonard Cohen/Treaty 07:27

 

あなたが水をワインに変えるところを見た

ワインを水に戻すのも

毎夜あなたのテーブルに座る

試してみるけど、一緒にハイにはなれない

 

契約があったらよかったのに

誰が血塗られた丘を制するかなんてどうでもいい

いつだって怒りで疲れきっているんだ

契約があったら、契約があったら

僕とあなたの愛のあいだに

 

あぁみんながストリートで踊ってる ー ジュビリーだ

僕らは自分自身を愛に売り渡した

今僕らは自由だ

君を幽霊にしてすまなかった

僕らの半分だけがリアルで、それは僕だった

 

君が去ってから一度も口に出してない言葉がある

どんな嘘つきも口にしない言葉

困難がやってくるなんて信じたくない

君は僕の大地、僕の平穏

僕の空気だった

 

あぁ広場が叫んでる ー ジュビリーだ

僕らは自分自身を愛に売り渡した

今僕らは自由だ

君を幽霊にしてすまなかった

僕らの半分だけがリアルで、それは僕だった

 

蛇が自らの罪に躓いたと聞いた

彼は自らの内側を探るため皮を脱ぐ

だけど生まれ変わることは肌もなく生まれること

毒が至る所に注ぎ込まれる

 

契約があったらよかったのに

誰が血塗られた丘を制するかなんてどうでもいい

いつだって怒りで疲れきっているんだ

契約があったら、契約があったら

僕とあなたの愛のあいだに

 

 

 

I've seen you change the water into wine
I've seen you change it back to water, too
I sit at your table every night
I try but I just don't get high with you
I wish there was a treaty we could sign
I do not care who takes this bloody hill
I'm angry and I'm tired all the time
I wish there was a treaty, I wish there was a treaty
Between your love and mine

Ah, they're dancing in the street — it's Jubilee
We sold ourselves for love but now we're free
I'm so sorry for that ghost I made you be
Only one of us was real and that was me

I haven't said a word since you been gone
That any liar couldn't say as well
I just can't believe the static coming on
You were my ground, my safe and sound
You were my aerial

Ah, the fields are crying out — it's Jubilee
We sold ourselves for love but now we're free
I'm so sorry for that ghost I made you be
Only one of us was real and that was me

I heard the snake was baffled by his sin
He shed his scales to find the snake within
But born again is born without a skin
The poison enters into everything

And I wish there was a treaty we could sign
I do not care who takes this bloody hill
I'm angry and I'm tired all the time
I wish there was a treaty, I wish there was a treaty
Between your love and mine

| 歌詞対訳-L | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 07:27
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: トラックバック機能は終了しました。
<< NEW | TOP | OLD>>