I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Blood Orange/Chance 21:45

創世記、11章、10節は

シェムの血統について語っている

シェムはアフリカの黒人だった

この事実を告げれば、誰も君を笑うことなど出来ない

 

対して理解されてないみたいだ

僕が落ちた理由はそれじゃないって君に説明した時

やがて君は彼がどう感じていたか知ることになる

君がどうやって彼を売ろうかと考えて見ていた時に

 

僕はただ自分自身を試したかったんだ

 

何故君はしゃべろうとする?

言論の自由はない、タダじゃないんだ

三つ編みを作ってエッジを保て

コーナーに押しやられて君は怒り心頭、僕らは冷静さを失ってる

 

君はただ自分自身を試したかったんだ

僕らが築こうとしたものを知らしめる為に

どうしてやつらのために君の魂と僕の心を変えなくちゃいけない?

僕はただ自分自身を試したかったんだ

 

もみくちゃにされているけどそれが誇らしい

君は満員の群衆の中にいる暗い肌のニガー

太いブロンドの三つ編み、あの女の子を見て

彼女のTシャツになんて書かれているか、目を凝らす

「Thug Life」の意味なんて誰も気にしない

みんな囲まれたがる、だけど息をしたくない

空気が薄くなって、僕は逃げ出そうとする(1)

 

僕はただ自分自身を試したかったんだ

 

 

(1)このパートはA$AP ROCKYとTyler The Createrのライヴを見たときにデブ・ハインズが体験したことを歌っているらしい

 

 

 

Genesis, chapter eleven, verse ten
Explains the genealogy of Shem
Shem was a black man, in Africa
If you repeat this fact, they can't laugh at ya


Seem to not take it too well
When I tell you that it's not the reason I fell
Then you know just how he felt
When you look at how you gave enough chance to sell

All I ever wanted was a chance for myself

Why the fuck do you even speak?
It's not a choice of speech, and it sure ain't free
Wear your braids to keep your edge
Stay in your corner, fuck you up, we lost our chill

All you ever wanted was a chance for yourself
To represent a thing that we have started to build
Why refresh your soul and my spirit for them?
All I ever wanted was a chance for myself

Been chewed up but it makes you proud
You're the dark skinned nigga in a sold out crowd
Looking at the girl with the thick, blonde braids
And you're tryin' to make out what her t-shirt says
No one really ever cares what 'thug life' means
They wanna be surrounded but they hate to breathe
The air is thick as I plan my escape

All I ever wanted was a chance for myself

 

 

 

 

 

 

 

 

| 歌詞対訳-B | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 21:45
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: トラックバック機能は終了しました。
<< NEW | TOP | OLD>>