I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
American Football/I've Been So Lost For So Long 21:14

 

ずっとずっと迷子なんだ

すべての道が行き止まりで

標識がどこにも見えなくて

君が僕を必要だとしても、だめだ

家への帰り道もわからない男を信用しちゃいけない

ぼくの衰えた直感が言う、もう諦めろと

 

君が僕をみつけたなら

思い出させてくれないか

何故僕は今日目を覚ましたのだろう

 

とても気分が悪いよ

先生、僕は存在していると調子が出ないんです

いつもはこんな痛まないんだけど

伝染病じゃないといいな

 

多分眠って夢を見てるんだ

僕の人生がこんなだなんて信じるもんか

 

君が僕をみつけたなら

思い出させてくれないか

何故明日目を覚まさなきゃいけないのか

 

公衆の面前で君に触れようとしているのは僕だ

他になにか新しいことはあるかい?

多分眠って夢をみているんだな

 

 

 

I've been so lost for so long
Every street's a dead end
Every sign points behind me
If you need me, don't
You can't trust a man who can't find his way home
My impaired intuition is telling me just to give in

If you find me
Could you please remind me
Why I woke up today

I feel so sick
Doctor, it hurts when I exist
This isn't the pain I'm usually in
I hope it's not contagious

Maybe I'm asleep and this is all a dream
I can't believe my life is happening to me

If you find me
Could you please remind me
Why I should wake up tomorrow

This is me reaching out to you publicly
So what else is new?
Maybe I'm asleep and this is all a dream

 

 

 

 

 

| 歌詞対訳ーA | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 21:14
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://tachesong.jugem.jp/trackback/89
<< NEW | TOP | OLD>>