I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
American Football/My Instincts Are The Enemy 22:48

 

本能は僕の敵

警告しておいただろ

僕は僕の心の良い部分を傷つける

君が必要だ

 

僕に見えない色があるんだ

君が伝えてくれないか

うまくいかないんだ

何故赤が僕には緑に見えるんだろう

神経が晒されてて、ノーとは言えないよ

 

本能は僕の敵

警告しておいただろ

僕は僕の心の不幸を笑う

君が必要だ

 

全てを少しずつ味わいたい

だけどそのせいでうまくいかない

このザマだよ、僕の皿は虚無と卑猥さでいっぱいだ

神経が晒されてて、ノーとは言えないよ

 

市民戦争に従事して、体が麻痺してしまった

どうすればいいんだ?

どちらにせよ失うだけ

僕も君も

昼は夜で、夜は耐え難い

一体どうすればいいんだ?

このムードに支配されている

君は僕と鎖で繋がっている

 

違う質問をしつづける

同じ答えが返ってくる

今まで以上に君が必要なんだ

何を見ているのか教えて

 

 

My instincts are the enemy
I warned you
I've damaged good inside of me
I need you

Translate all the colors that I can't see
I think I'm in trouble
You explain why all the reds look green to me
With my nerves exposed, I can't say no

My instincts are the enemy
I warned you
I've malevolence inside of me
I need you

I wanna taste a little bit of everything
But it gets me in trouble
To fill my plate with the vacant and obscene
With my nerves exposed, I can't say no

I'm paralyzed, engaged in civil war
What can I do?
Either way, I lose
You lose, too
Days are nights and nights are unbearable
What can I do?
Chained to this mood
You're chained to me

Keep asking different questions
The same answer I receive
I need you more than ever
Tell me you what you've seen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

| 歌詞対訳ーA | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 22:48
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://tachesong.jugem.jp/trackback/87
<< NEW | TOP | OLD>>