I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
The Smashing Pumpkins/Disarm 10:08

 

笑顔であなたを武装解除

望み通り、あなたを切り離そう

その赤ん坊を切り離そう

それは僕の中にいて そしてあなたの一部だ

あぁ年月は燃え落ちて

年月は燃え落ちて

 

僕も小さな子どもだった

ぼろぼろの靴を履いていた

そして僕は僕を選んだ

少年はなにをするよう運命づけられていた?

僕の中の殺人者 それは

あなたの中の殺人者

愛する人

この笑顔をあなたまで届けよう

 

笑顔であなたを武装解除

あなたを置いていこう 彼らが僕を置き去りにしたように

僕を拒絶して傷づけた

置き去りにされたものの苦しみ

あぁ年月は燃え落ちて

年月は燃え落ちて

 

僕も小さな子どもだった

ぼろぼろの靴を履いていた

そして僕は僕を選んだ

少年はなにをするよう運命づけられていた?

僕の中の殺人者 それは

あなたの中の殺人者

愛する人

この笑顔をあなたまで届けよう

 

僕の中の殺人者 それは

あなたの中の殺人者

この笑顔をあなたまで届けよう

 

僕の中の殺人者 それは

あなたの中の殺人者

この笑顔をあなたまで届けよう

 

 

Disarm you with a smile
And cut you like you want me to
Cut that little child
Inside of me and such a part of you
Ooh, the years burn
Ooh, the years burn

 

I used to be a little boy
So old in my shoes
And what I choose is my choice
What's a boy supposed to do?
The killer in me is the killer in you
My love
I send this smile over to you

 

Disarm you with a smile
And leave you like they left me here
To wither in denial
The bitterness of one who's left alone
Ooh, the years burn
Ooh, the years burn, burn, burn

 

I used to be a little boy
So old in my shoes
And what I choose is my voice
What's a boy supposed to do?
The killer in me is the killer in you
My love
I send this smile over to you

 

The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you
The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you
The killer in me is the killer in you
Send this smile over to you

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

| 歌詞対訳-S | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 10:08
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: トラックバック機能は終了しました。
<< NEW | TOP | OLD>>