I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Car Seat Headrest/Destroyed By Hippie Powers 19:12

 

僕の頭は今ブッとんでいる

他人の家の中で

最終的な目的なんてよくわからない

最後の一杯は飲むべきじゃなかったな・・・

 

それは君が売り飛ばしたもの以上で、君が支払ったもの以下

僕の蝶ネクタイはもつれて、マイクロフォンはスタンドの上で接触不良

 

ママに伝えてくれ、もうすぐ帰るから、ヒッピーの力が僕を壊しちゃった

ママに伝えてくれ、もうすぐ帰るから、ヒッピーの力が僕を壊しちゃった

 

俺の大嫌いなタイプの男がここに

最後のは飲むべきじゃ・・・うぉおお!!DMTが効いてきた!!!!

 

ビーチボーイズを聴いて笑ってばかりいた

まるまる太ったちびっ子に何が起こったんだ?

一体なんで、おれはあの阿呆を殺して

やつの名前を借りて新しいメガネをしてる

ママに伝えてくれ、もうすぐ帰るから、ヒッピーの力が僕を壊しちゃった

ママに伝えてくれ、もうすぐ帰るから、ヒッピーの力が僕を壊しちゃった

 

I am freaking out in my mind
In a house that isn't mine
My end goal isn't clear
Should not have had that last beer

It' s more than what you bargained for, but it's a little less than what you paid for
My bowtie's come undone, my microphone hangs limp on the mic stand
Tell my mother I'm going home, I have been destroyed by hippie powers
Tell my mother I'm going home, I have been destroyed by hippie powers

That guy I kinda hate is here
Shouldn't have had that last…WHOOO!! HIT OF DMT!!!!

What happened to that chubby little kid who smiled so much and loved the Beach Boys?
What happened is I killed that fucker and I took his name and I got new glasses
Tell my mother I'm going home, I have been destroyed by hippie powers
Tell my mother I'm going home, I have been destroyed by hippie powers

| 歌詞対訳-C | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 19:12
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: トラックバック機能は終了しました。
<< NEW | TOP | OLD>>