I was only joking訳したりとか

| CALENDAR | RECOMMEND | ENTRY | COMMENT | TRACKBACK | CATEGORY | ARCHIVE | LINK | PROFILE | OTHERS |
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Leonard Cohen/Traveling Light 21:00

 

僕は旅する光

これはさよなら

かつて輝いた、僕の流れ星

僕は駆けつけるが遅く、彼らはバーを閉めるだろう

僕は小汚いギターをよく弾いたものだ

多分僕は

君と僕とのあいだに投げ出された誰かなんだ

僕は一人じゃない、数は少ないけど出会った

僕らがかつてそうだったような旅する光に

 

おやすみ、おやすみ、僕の流れ星

多分君が正しい、いつだって君が正しいのさ

ブルースのことなら君が正しいはずさ

もし選べたなら決して選ばなかった人生を君は生きた

僕はただのバカ、君と僕の夢を忘れたドリーマー

僕は一人じゃない、数は少ないけど出会った

僕らがかつてそうだったような旅する光に

 

僕は旅する光

これはさよなら

かつて輝いた、僕の流れ星

僕は駆けつけるが遅く、彼らはバーを閉めるだろう

僕は小汚いギターをよく弾いたものだ

多分僕は

君と僕とのあいだに投げ出された誰かなんだ

僕は一人じゃない、数は少ないけど出会った

僕らがかつてそうだったような旅する光に

 

だけどもしもこの道が君を引き戻してくれるなら

僕は忘れなきゃいけない

僕に少しばかりの友達がいたころを

僕らがかつてそうだったような旅する光

僕は旅する光

 

I'm traveling light
It's au revoir
My once so bright, my fallen star
I'm running late, they'll close the bar
I used to play one mean guitar
I guess I'm just somebody who
Has given up on the me and you
I'm not alone, I've met a few
Traveling light like we used to do

Good night, good night, my fallen star
I guess you're right, you always are
I know you're right about the blues
You live some life you'd never choose
I'm just a fool, a dreamer who forgot to dream of the me and you
I'm not alone, I've met a few
Traveling light like we used to do

Traveling light
It's au revoir
My once so bright, my fallen star
I'm running late, they'll close the bar
I used to play one mean guitar
I guess I'm just somebody who
Has given up on the me and you
I'm not alone, I've met a few
Traveling light like we used to do


But if the road leads back to you
Must I forget the things I knew
When I was friends with one or two
Traveling light like we used to do
I'm traveling light

| 歌詞対訳-L | comments(0) | trackbacks(0) | posted by tachesong - -
スポンサーサイト 21:00
| - | - | - | posted by スポンサードリンク - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://tachesong.jugem.jp/trackback/103
<< NEW | TOP | OLD>>